Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Σήμερα ή αύριο τα τέλη κυκλοφορίας στο Taxis

Σήμερα ή το αργότερο αύριο θα είναι διαθέσιμα τα τέλη κυκλοφορίας στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Taxis.   Αυτό ανέφερε η Διευθύντρια ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κα Σ. Σεχπερίδου στην εκπομπή του Γ.Παπαδάκη. H κα Σεχπερίδου συμπλήρωσε επίσης ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα ανοίξει και η εφαρμογή του Ε9 2014 για διορθώσεις στον ΕNΦΙΑ.   Για όσους δεν πληρώσουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπεται η επιβολή προστίμου ίσου με την αξία τους ενώ το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία ενίσχυση των ελέγχων αναφορικά με την πληρωμή των τελών το επόμενο έτος.   Θυμίζουμε πως τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ώστε για παλαιότερα οχήματα να είναι χαμηλότερα σε σχέση με αυτά που θα καταβάλλουν τα πιο καινούργια, που είναι και υψηλότερης εμπορικής αξίας, ώστε να γίνει δικαιότερη η κατανομή των φορολογικών βαρών.   Επιβάλλονται τέλη κυ

Τα νέα τέλη κυκλοφορίας

Κατατέθηκε η τροπολογία με την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας στο σχέδιο νόμου "Επείγουσες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων". Παρατίθεται ακολούθως αναλυτικά η - προς ψήφιση - τροπολογία και η σχετική αιτιολογική έκθεση. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ» ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΡΘΡΟ.... 1.  Με την προτεινόμενη διάταξη, αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας ώστε για παλαιότερα οχήματα να είναι χαμηλότερα σε σχέση με αυτά που θα καταβάλλουν τα πιο καινούργια, που είναι και υψηλότερης εμπορικής αξίας, ώστε να γίνει δικαιότερη η κατανομή των φορολογικών βαρών. 2.  Με την προτεινόμενη διάταξη επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και στα υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες

Ολα τα μυστικά για να γλιτώσετε το σπίτι σας από πλειστηριασμό

Δύο νέα κριτήρια, μετά το εισόδημα και την αντικειμενική τιμή, προστίθενται στο νόμο Κατσέλη για τις ρυθμίσεις των δανείων και την προστασία της κύριας κατοικίας από τους πλειστηριασμούς.   Πρόκειται για την τρέχουσα αξία πώλησης της στέγης και το σημερινό ύψος του δανείου, καθώς και για τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης του νοικοκυριού. Είναι τα «κλειδιά» που θα καθορίζουν τις νέες δανειακές δόσεις των 732.000 νοικοκυριών με στεγαστικά δάνεια που μπορούν να υπαχθούν στον νόμο για τα υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα, σύμφωνα με τα καινούργια κριτήρια, δηλαδή το ύψος του εισοδήματος και της αντικειμενικής αξία της κύριας στέγης.   Οι αλλαγές αφορούν αφενός 183.000 οικονομικά ευάλωτους δανειολήπτες που μπορούν δυνητικά να καταφύγουν στις διατάξεις του νόμου Κατσέλη, και οι οποίοι θα γλιτώνουν τη στέγη τους από το σφυρί... των δημοπρασιών, ακόμη και με κρατική επιδότηση της δανειακή

Επίδομα θέρμανσης: Τα τελικά κριτήρια – Τι αλλάζει σε εισοδηματικά και οικογενειακά κριτήρια

Ζεσταίνει… τις μηχανές για το θέμα του επιδόματος θέρμανσης η κυβέρνηση.     Η υπουργική απόφαση για τα νέα κριτήρια είναι (σχεδόν) έτοιμη ενώ και οι αιτήσεις στο TAXIS θα ανοίξουν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευσή της.     Όπως έχει γίνει γνωστό, η ετήσια δαπάνη για το επίδομα θα περιορισθεί στα 105 εκ. ευρώ , ενώ το ποσό της επιδότησης σε ονομαστική τιμή θα διαμορφωθεί (από τα 35 λεπτά το λίτρο) στα 25 λεπτά το λίτρο .     Το επίδομα θα εξακολουθήσει να καταβάλλεται για έκταση κύριας κατοικίας μέχρι 120 τετραγωνικά μέτρα , ενώ οι ποσότητες για τις οποίες θα καταβάλλεται το επίδομα θα συνεχίζουν να διαφοροποιούνται ανάλογα με τη γεωγραφική ζώνη στην οποία διαμένει κάθε δικαιούχος.     Μέχρι και πέρυσι, η ποσότητα για την οποία επιδοτούνταν ο δικαιούχος, εξαρτιόταν αποκλειστικά από την επιφάνεια του διαμερίσματος . Έτσι:     1. Οι κά

«Κλειδώνουν» έως το τέλος της εβδομάδας μειώσεις συντάξεων μέχρι και 20%

Υπό το βάρος της πρώτης με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ γενικής απεργίας, με αιχμή τη σχεδιαζόμενη ασφαλιστική μεταρρύθμιση και το βαρύ το κλίμα στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος, ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος καλείται να παρουσιάσει εντός της εβδομάδας (πιθανότατα την Παρασκευή) τις τελικές προτάσεις του για το ασφαλιστικό στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ. Το μείγμα περικοπών - εισφορών που απαιτείται, προκειμένου το νέο μοντέλο να οδηγήσει δημοσιονομικά και αναλογιστικά σε ένα βιώσιμο σύστημα, προβάλλεται αυτές τις ημέρες και στα επιμέρους Ταμεία, καθώς έχουν γίνει ήδη οι μετρήσεις (αναλογιστικές και δημοσιονομικές) στα βασικά Ταμεία, ήτοι ΙΚΑ, ΟΑΕΕ και ΟΓΑ.   Στην πράξη, μέχρι το τέλος της εβδομάδας η κυβέρνηση καλείται να αποφασίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης που πρέπει να «κλείσει» έως το τέλος Νοεμβρίου.   Το μείγμα ε

Ποιοι κινδυνεύουν να χάσουν τη ρύθμιση των 100 δόσεων

Στο μάτι των Θεσμών έχει μπει η ρύθμιση των 100 δόσεων καθώς οι εκπρόσωποι των δανειστών αξιώνουν να ξηλωθούν συγκεκριμένες παράμετροί της που θεωρούν ότι ευνοούν τον λεγόμενο "ηθικό κίνδυνο", επιτρέπουν  δηλαδή να καλλιεργείται κουλτούρα κακοπληρωτή και να προστατεύονται οι στρατηγικοί κακοπληρωτές.   Συγκεκριμένα, στο στόχαστρο των δανειστών έχει μπει:   - η απώλεια της ρύθμισης μόνο αφού μείνουν απλήρωτες δυο δόσεις μέσα στο πρώτο οκτάμηνο της ρύθμισης. Η τρόικα θέλει η ρύθμιση να χάνεται ακόμη και αν μείνει απλήρωτη μια δόση   - η πρόσφατη νομοθετική διάταξη που προβλέπει ότι η ρύθμιση χάνεται αν δεν εξοφληθεί ή δεν ρυθμιστεί οποιαδήποτε νέα φορολογική οφειλή (π.χ. τέλη κυκλοφορίας, ΕΝΦΙΑ) εντός 30 ημερών από την λήψη από τον οφειλέτη ειδοποιητηρίου για την οφειλή του. Η τρόικα θεωρεί ότι η προθεσμία των 30 ημερών θα πρέπει να αρχίσει να τρέχει από την

Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Τις τελευταίες... πινελιές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 βάζει το οικονομικό επιτελείο, έπειτα από τις αντιδράσεις που έχουν υπάρξει στις φήμες για μια μέση αύξηση κατά 200 ευρώ στα μικρομεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα. Αλλά και το σενάριο για την επιβολή τέλους σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος και νέας κατάθεσης πινακίδων στα Ι.Χ. υψηλού κυβισμού, έχει προκαλέσει αναταραχή στην αγορά και σε χιλιάδες ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.   Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗτΣ», η γενική φιλοσοφία του σχεδιασμού των νέων τελών κυκλοφορίας που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, είναι να «μοιραστεί» το οικονομικό βάρος. Δηλαδή, οι όποιες αυξήσεις προκύψουν στα ΙΧ ηλικίας έως πέντε ετών (ουσιαστικά με άδεια κυκλοφορίας από τον Νοέμβριο του 2010, όπου έχει υπάρξει και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού, δηλαδή με την εκπομπή CO2 και