Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προκήρυξη του προγράμματος επιδότησης των ΠΕΠ μέσω ΕΣΠΑ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη της δράσης, για την επιδότηση Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης - Τουρισμού - Εμπορίου - Υπηρεσιών στο πλαίσιο των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013, όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Επιλέξιμες είναι ΜΜΕ (μικρές, πολύ μικρές και μεσαίες), υφιστάμενες, νέες και υπό σύσταση επιχειρήσεις στους τομείς Μεταποίησης, Τουρισμού και Εμπορίου – Υπηρεσιών. Ενημέρωση για όλα τα ενεργά προγράμματα επιδοτήσεων (Ε.Σ.Π.Α. - Ο.Α.Ε.Δ. κτλ). '' Φορο-Εξέλιξη'' Λογιστικό-Φοροτεχνικό Γραφείο Κολυδάς Α. Γεώργιος Τηλ.επικοινωνίας : 2282023676 - 6976591507

Τι ισχύει με τις αποδείξεις από φέτος

Από την πρωτοχρονιά επήλθαν σημαντικές αλλαγές στη φορολογική νομοθεσία αναφορικά με τις αποδείξεις . Από τα φετινά εισοδήματα, δηλαδή αυτά που θα δηλωθούν στη φορολογική δήλωση του 2014 καταργήθηκαν οι περισσότερες φοροαπαλλαγές που οδηγούν σε απευθείας μείωση φόρου (πλην δαπάνης διατροφής συζύγου, ιατρικών εξόδων, δωρεών και δαπανών απόκτησης περιουσιακών στοιχείων), ενώ άλλαξε και το καλάθι των γενικών αποδείξεων που πρέπει να συγκεντρώσει ο φορολογούμενος καθώς και η «ποινή» για τη μη συγκέντρωσή τους. Ειδικότερα, σύμφωνα με το capital.gr, πλέον από φέτος αποδείξεις θα πρέπει να συγκεντρώνουν μόνο οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Υποχρεώνονται προκειμένου να καρπωθούν την έκπτωση φόρου έως 1.950 ευρώ που χορηγείται στους μισθωτούς και συνταξιούχους, να συλλέξουν αποδείξεις λήψης υπηρεσιών και αγοράς αγαθών αξίας, τουλάχιστον ίσης με το 25% του εισοδήματός τους. Το ανώτατο πο

ΙΚΑ - ΕΤΑΜ: Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας - Ανανέωση Βιβλιαρίων Υγείας

Η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, με αφορμή την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες στα Τμήματα Μητρώου των Υποκαταστημάτων για τη θεώρηση βιβλιαρίων υγείας, σας γνωρίζει τα εξής: Παρά το γεγονός ότι παραμένει σε ισχύ η διαδικασία αποστολής ετικετών ασφαλιστικής ικανότητας στους ασφαλισμένους, διαπιστώνεται ότι ο κύριος όγκος των θεωρήσεων βιβλιαρίων υγείας μετατοπίστηκε στα Υποκαταστήματα. Αυτό οφείλεται κυρίως: 1. Στις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά εργασίας και ειδικότερα, στην αδυναμία πολλών ασφαλισμένων να συμπληρώσουν τις 100 ημέρες ασφάλισης μέχρι τον Σεπτέμβριο που πραγματοποιήθηκε η πρώτη μαζική αποστολή ετικετών ασφαλιστικής ικανότητας 2. Στην αδυναμία παραλαβής των ετικετών ασφαλιστικής ικανότητας και την επιστροφή τους στο ΙΚΑ, λόγω παύσης λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων (δεδομένου ότι οι ετικέτες αποστέλλονται στους ασφαλισμένους μέσω των εργοδοτών). 3. Στη μεγάλη προσέλευση ασφαλισμένων για θεώρηση οικογενειακών βιβλιαρίων. Η Διοίκηση τ

Ηλεκτρονικά από την 1η Μαρτίου η υποβολή των εντύπων ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ

Με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας, από την Παρασκευή 1 Μαρτίου γίνεται υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή των εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ, στο Πληροφοριακό Σύστημα, από εργοδότες που είναι εγγεγραμμέ­νοι στα μητρώα εργοδοτών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Το εν λόγω Πληροφοριακό σύστημα, η υλοποίηση του οποίου ξεκίνησε το 2003 και παρελήφθη το 2006, παρέμενε ανενεργό μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2012, οπότε και ετέθη σε λειτουργία για πρώτη φορά, με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας. Με τη χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος, δεν απαιτείται πλέον η αυ­τοπρόσωπη παρουσία των εργοδοτών ή των εκπροσώπων τους στις υπηρε­σίες του ΣΕΠΕ ή του ΟΑΕΔ, προκειμένου να υποβάλλουν έντυπα αρμοδιό­τητας των παραπάνω φορέων, όπως αναγγελίες πρόσληψης προσωπι­κού, πίνακες προσωπικού, αναγγελία οικειοθελούς αποχώρησης μισθωτού, αναγγελίες υπερωριακής απασχόλησης, κ.ά. Όπως δήλωσε ο κ. Βρούτσης: «Mε επιμονή και συνέπεια, από τις πρώτες κιόλας ημέρες επιδοθήκαμε σε έναν αγώνα -θέτοντας

Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις εισπρακτικές σε 7 απαντήσεις

Νέα δεδομένα στις «σχέσεις» δανειοληπτών-εισπρακτικών εταιριών επιφέρει η απόφαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, που προβλέπει την έγγραφη συγκατάθεση του δανειολήπτη προς στις τράπεζες, προκειμένου οι τελευταίες να μεταβιβάζουν τα στοιχεία των πελατών τους σε εισπρακτικές εταιρίες για να τους ενημερώνουν για τις οφειλές τους. 1) Ερώτηση: Έχει δικαίωμα ο δανειστής να μεταβιβάσει τα προσωπικά μου δεδομένα σε Εταιρεία Ενημέρωσης προκειμένου να με καλέσει για ληξιπρόθεσμη οφειλή μου; Πριν από κάθε ενέργεια ενημέρωσής σας για ληξιπρόθεσμη οφειλή ο δανειστής υποχρεούται να επιβεβαιώσει μαζί σας τις οφειλές σας με κάθε διαθέσιμο τρόπο, να ταυτοποιήσει τα στοιχεία σας και να σας ενημερώσει για τη διαβίβαση των δεδομένων σας σε Εταιρεία Ενημέρωσης. 2) Ερώτηση: Επιτρέπεται να με καλούν οι Εταιρείες Ενημέρωσης από απόρρητο αριθμό τηλεφώνου; Όχι. Οι Εταιρείες Ενημέρωσης οφείλουν να έχουν

Αρχίζουν οι διώξεις σε οφειλέτες άνω των 5.000 ευρώ

Ολοένα και σφίγγει ο κλοιός για τους οφειλέτες, σε μία προσπάθεια της κυβέρνησης και του Υπουργείου Οικονομικών να αυξήσουν τα δημόσια έσοδα. Με νέα εγκύκλιο που απέστειλε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης προς όλες τις ΔΟΥ, διέταξε τους προϊσταμένους των εφοριών να προβούν στη σύνταξη αιτήσεων ποινικών διώξεων κατά οφειλετών του Δημοσίου με χρέη που ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 4 μηνών. Το Υπουργείο Οικονομικών κινητοποιεί όλο το οπλοστάσιο που έχει στη διάθεσή του προκειμένου να αυξήσει τις εισπράξεις των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο και να ενισχύσει τα δημόσια έσοδα, τα οποία τον Ιανουάριο παρουσίασαν υστέρηση σε σχέση με τον στόχο. Διαβάστε ολόκληρη την εγκύκλιο: «ΘΕΜΑ: Υποβολή αιτήσεων ποινικής δίωξης για το αδίκημα της μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο (αρ. 25 ν.1882/90) Σε συνέχεια της ΠΟΛ.1151/13.7.2011, με την οποία σας κοινοποιήθηκαν οι διατάξεις που περιέχονται στο Κεφάλαιο Α' του ν.394

Οδηγίες για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο

Αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία, τους όρους και τις προϋποθέσεις υπαγωγής των φορολογούμενων σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους προς τα δημόσιο  περιλαμβάνει εγκύκλιος του υπουργείου Οικονομικών που απεστάλη σε όλες τις εφορίες. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά στα απαιτούμενα δικαιολογητικά, στον φάκελο που συνοδεύει την αίτηση για χορήγηση διευκόλυνσης τμηματικής καταβολής οφειλών πρέπει να υπάρχουν: • Η πρωτότυπη αίτηση του οφειλέτη • Το πρωτότυπο παράβολο • Το ειδικό έντυπο συμπληρωμένο με τα κριτήρια τμηματικής διευκόλυνσης που προβλέπει ο νόμος και την άποψη του Προϊσταμένου της ΔΟΥ ή του Τελωνείου επί του σχετικού αιτήματος • Αντίγραφα των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος των τριών τελευταίων ετών (από την υποβολή της αίτησης) • Αντίγραφα ισολογισμών των τριών τελευταίων ετών (από την υποβολή της αίτησης), στους οποίους θα εμπεριέχεται και η έκθεση ελέγχου ορκωτού ελεγκτή • Πρόσφατο δευτεροβάθμιο ισοζύγ