Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Ο Γ. Μαυραγάνης προανήγγειλε ηλεκτρονική πληρωμή των φόρων

Ο υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, προανήγγειλε σήμερα στη Βουλή την εισαγωγή των ηλεκτρονικών πληρωμών για την καταβολή φόρων, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η επαφή των πολιτών με τις φορολογικές Αρχές. Απαντώντας σε ερωτήσεις των βουλευτών Ραχήλ Μακρή και Φεβρωνίας Πατριανάκου σχετικά με την κατάργηση των ΔΥΟ, ο κ. Μαυραγάνης ανέφερε πως η Ελλάδα πρέπει να πάψει να είναι «Ψωροκώσταινα» και να σημειώσει πρόοδο στη φορολογική διοίκηση. Παράλληλα, είπε πως δεν πρέπει να στοχοποιείται η τρόικα για αυτές τις αλλαγές και εστίασε στην ανάγκη μεταρρύθμισης της δημόσιας διοίκησης. «Δεν μπορούμε να μείνουμε κολλημένοι στο σημερινό μοντέλο. Πρέπει να ελαχιστοποιηθούν οι επισκέψεις των πολιτών στις εφορίες. Έχουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση για ηλεκτρονικές πληρωμές» σημείωσε ο υφυπουργός Οικονομικών.

Νέο «δωράκι» στις τράπεζες

Ακόμη μία απαίτηση της τρόικας υλοποιείται -ως φαίνεται- από την κυβέρνηση. Η απαγόρευση των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, που εφαρμόζεται από το 2008 και προστατεύει χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν μπορούν να πληρώσουν τις δόσεις των δανείων τους στις τράπεζες, τείνει προς κατάργηση. Η κυβέρνηση εξετάζει την άρση της απαγόρευσης πλειστηριασμών ακόμη και σε περιπτώσεις πρώτης κατοικίας, αν και από το Υπουργείο Ανάπτυξης απορρίπτουν μία τέτοια κίνηση και ρίχνουν την ευθύνη στις τράπεζες, τις οποίες θεωρούν υπεύθυνες για διαρροές αναφορικά με τις συζητήσεις για την υπό κατάρτιση νομοθετική παρέμβαση. Στόχος της κυβέρνησης είναι η σταδιακή αποσυμπίεση της αγοράς ακινήτων, χωρίς όμως να δημιουργούνται κοινωνικά προβλήματα. Σύμφωνα με τις τράπεζες, η σταδιακή αποσυμπίεση θα μπορούσε να γίνει μειώνοντας την αντικειμενική αξία από τις 200 στις 150 ή και 100 χιλιάδες ευρώ και προβλέποντας προστασία για ευπαθείς ομάδες, όπως πολύτεκνοι ή άνεργοι, με τη

ΥΠ.ΟΙΚ.: Διευκρινίσεις σχετικά με την αναστολή λειτουργίας Δ.Ο.Υ.

Από το Υπουργείο Οικονομικών παρέχονται διευκρινίσεις σχετικά με την αναστολή λειτουργίας Δ.Ο.Υ. Συγκεκριμένα ανακοινώνεται ότι : α) οι Δ.Ο.Υ., των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία από την 22α Οκτωβρίου 2012, σύμφωνα με την αριθ.Δ6Α 1130258 ΕΞ2012/20.9.2012 (Β’ 2701) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, θα ολοκληρώσουν τις ταμειακές συναλλαγές, την Παρασκευή 19.10.2012, στις 13.30, προκειμένου να προβούν στην έγκαιρη κατάθεση των εισπράξεων στις εμπορικές τράπεζες, των οποίων το ωράριο συναλλαγής αυτών ολοκληρώνεται στις 14.30. β) Οι Δ.Ο.Υ. στις οποίες μεταφέρεται η καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα των Δ.Ο.Υ., που αναστέλλεται η λειτουργία, δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό τη Δευτέρα, 22.10.2012 και την Τρίτη, 23.10.2012, για τους ειδικότερους λόγους που αναφέρονται στα παραπάνω έγγραφα. Οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών που τυχόν λήγουν τις παραπάνω ημέρες παρατείνονται σύμφωνα με την αριθ. 1026510/1658/370/Α0014/ ΠΟΛ. 1101/19.3.2002 από

Δελτίο τύπου Ο.Α.Ε.Ε.: Λειτουργία γραφείων συμβούλου

Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών, έχοντας ως κύριο στόχο του την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του, έχει θέσει σε λειτουργία, γραφεία συμβούλου για ασφαλισμένους και συνταξιούχους. Συγκεκριμένα, από 03/10/2012 λειτουργούν πιλοτικά, ένα γραφείο στην Αθήνα, στο ισόγειο των επί της οδού Ακαδημίας 22 γραφείων του ΟΑΕΕ και ένα στη Θεσσαλονίκη, στα γραφεία των επί της 26ης Οκτωβρίου γραφείων της Περιφερειακής Δ/νσης Α΄ Τομέα. Τα γραφεία λειτουργούν μία φορά την βδομάδα, κάθε Τετάρτη, από ώρα 8.30 π.μ. έως 14.00 μ.μ. και παρέχουν πληροφορίες σχετικά με: 1. Θέματα υπαγωγής στην ασφάλιση (προϋποθέσεις, προαιρετική ασφάλιση, εξαιρέσεις, εταιρείες, ρυθμίσεις κ.λ.π) 2.Προϋποθέσεις συνταξιοδότησης ( για απονομή, αναγνωρίσεις χρόνου, θέματα διμερών συμβάσεων και ευρωπαϊκής ένωσης, διαδοχική κ.λ.π) Ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του ΟΑΕΕ και η αναβάθμιση και βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων του, αποτελούν βασικό πλαίσιο λειτουργίας του ΟΑΕΕ. Στην κατεύθυνση

Επιστολή της ΠΟΕ-ΔΟΥ στον Υπουργό οικονομικών για την κατάργηση των 127 εφοριών

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία εργαζομένων απέστειλε επιστολή στον Υπουργό και Υφυπουργό Οικονομικών που αφορά την κατάργηση 127 εφορίων σε όλη τη χώρα. Η επιστολή έχει ως εξής: Ενημερωθήκαμε από τον τύπο, ότι έχετε αποφασίσει την κατάργηση 127 εφοριών σε όλη την χώρα. Ενημερωθήκαμε από Δήμους, ότι υπάρχει αλληλογραφία πολιτικού παράγοντα, ο οποίος παρακάμπτει την υπηρεσιακή ηγεσία και ασχολείται με θέματα στέγασης νέων υπηρεσιών. Τα όσα δηλώσατε, τόσο στις προγραμματικές δηλώσεις, όσο και στις συναντήσεις με την Ομοσπονδία μας, για δημοκρατικό διάλογο και συνεργασία ήταν δυστυχώς πολιτικά τεχνάσματα και δεν είχαν (όπως αποδείχθηκε) καμία σχέση με την πραγματικότητα. Δυστυχώς ακολουθείτε και εσείς την λογική «αποφασίζουμε και διατάσσουμε» των προκατόχων σας, αγνοώντας την πολιτική τους κατάληξη. Η Ομοσπονδία Εφοριακών ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ για την αναγκαία αναδιάρθρωση του φορολογικού μηχανισμού. Δεν θα αποδεχθούμε όμως τετελεσμένες αποφάσεις, που δεν έχουν στόχο την αναδ

Αντιδράσεις για την απόφαση να καταργηθούν 127 εφορίες - Αναλυτικά το πόρισμα

Σε δύο φάσεις θα προχωρήσει η αναστολή λειτουργίας 127 ΔΟΥ, ώστε από τις αρχές του 2013 να παραμείνουν σε λειτουργία πανελλαδικά 114 εφορίες. Το υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι το όφειλος από τις ενοποιήσεις θα είναι συνολικά 19 εκατ. ευρώ στη διετία 2013-2014, ωστόσο έντονες είναι οι αντιδράσεις τόσο από την πλευρά των εργαζομένων όσο και της αντιπολίτευσης. Σύμφωνα με το πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής επεξεργασίας και τελικού σχολιασμού του Σχεδίου Ενοποιήσεων ΔΟΥ, η Επιτροπή κατέληξε ότι είναι εφικτή η αναστολή λειτουργίας 127 ΔΟΥ σε 2 φάσεις (Οκτώβριος και Δεκέμβριος 2012). Ως εκ τούτου, από 241 ΔΟΥ που υφίστανται, θα παραμείνουν 114 ΔΟΥ πανελλαδικά. Για όσες ΔΟΥ ενοποιούνται, επισημαίνονται τα κτίρια στα οποία μπορούν να μεταστεγαστούν, με επαρκείς χώρους. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η μεταστέγαση αυτών των ΔΟΥ απαιτεί δαπάνες (μεταφοράς, διαρρύθμισης/διαμόρφωσης των χώρων, υποδομών πληροφορικής), οι οποίες εκτιμούνται περίπου σε 4,25 εκατ. ευρώ

Υπό κατάληψη η Δ.Ο.Υ. Άνδρου

ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ Η ΔΟΥ ΑΝΔΡΟΥ Ο Δήμος της Άνδρου, μετά από σύσκεψη φορέων και κατοίκων του Νησιού που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο (με τη συμμετοχή και μεγάλου αριθμού συναδέλφων), αποφάσισε τον επ' αόριστο αποκλεισμό της ΔΟΥ. Αίτημα των κατοίκων η παραμονή της Εφορίας και όλων των Δημόσιων υπηρεσιών στο νησί. Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν και οι λογιστές του νησιού οι οποίοι με ανακοίνωσή τους εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο διακοπής λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Άνδρου, αλλά και οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας, τόσο στο νησί τους, όσο και στην υπόλοιπη ελληνική επαρχεία. Ταυτόχρονα δηλώνουν αποφασισμένοι να στηρίξουν με κάθε μέσο την παραμονή της Δ.Ο.Υ. Άνδρου και συμμετέχουν στην κατάληψη αυτής. ΑΣΚΙ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ